Mad as a hatter

Aaaah, har hållit på i över fyra timmar! Det stod att det skulle ta mindre än fyra timmar och jag är inte ens klar än!!
Jag håller på att göra en hatt. The mad hatter's hatt faktiskt. Det är skitsvårt men jag ger inte upp. Det ända jag har kvar nu är att sy ihop nederdelen, spreja hatten brun med färg och sedan lägga till en sjal och accesoarer.
Jag förstår nu varför han är så galen. Jag själv blir ju galen av det! Men jag är redan lite smått galen. :>



Mina stackars fingrar har typ avlidit av lim pistolen!! D: (Det är lim på fingrarna och inte hud)


Så ser den ut nu. Nederdelen ska sys ihop så att det ser bättre ut också. Den ska färgas brun.



Kommentarer
Postat av: Mammi

Wow, det blir ju jättebra! Går in på tygaffären idag och frågar om den bortglömda lådan:) Puss

2010-10-12 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!