Men vad?

Idag var mamma pratade mamma med hälsocentralen igen för att höra om dom har glömt bort papperet. Tydligen så hade doktorn som undersökte mig slutat och papprena var borta! Alltså menas det att jag måste göra om hela hälsoundersökningen!

På idrotten idag så skulle man springa minst 2 varv runt lillfjärden (ett varv är 1km). Jag har ju lågt blodtryck så jag var nära på att svimma. Jag vart yr och allt blev som ett förstoringsglas. Men det gick bra ändå. Jag fick sockertabletter sen av läraren. Senare så såg jag svarta prickar flyga runt i luften som jag trodde var flugor. Helt skumt.

Idag var jag och såg Dumma mej med mamma. Den var helt underbar! Skulle vara tufft att få en värdsfarsa som var som Gru som stal månen och hade en förminsknings pistol och små monster haha. Nej, men min värdfamilj kommer säkert vara helt awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!