Skådespeleri

Nu har jag varit med Rasmus och bakat bättre choklad muffins. Vanliga den här gången och de blev inte brända!
Snart ska jag på dans och imorgon ska jag praoa på McDonalds. Jag är så sur över att doktorerna tappade bort mina hälsopapper!

Visste ni att jag älskar att klä ut mig, sminka och skådespela? När jag blir stor vill jag helst bli filmskådespelerska. Har lagt ut några roliga parodier på youtube med mina kompisar. Skulle vilja göra musikvideos också som t ex PirateSisters och The Hillywood Show så att man får klä ut sig mer.

I våras lade jag upp en smink tutorial på Stayne från Alice i underlandet. Jag var så olik mig! Långt och fint hår hade jag också. Kolla in den! ;)


Jag och några kompisar har också gjort parodier på Johnny Depp och Tim Burton filmer. Här är första delen! (Vi har också gjort bloopers som finns på min kanal www.youtube.com/user/xmirrebirrex


Och andra delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!