Na na na

DAGENS VILL HA: En resa till Thailand kanske?
DAGENS KLÄDSEL: Gina tröja med the white rabbit på och jeans från... Hollywood tror jag
DAGENS SMINK: mascara och någon ljus ögonskugga
DAGENS FRISYR: såg ut som skit men sen lockade jag det vilket blev jättefult. Då plattade jag det och använde volume master
DAGENS HÄNDELSE: Frida och Marre låste gympa dörren efter sig utan att veta att jag var efter. Jag ryckte och bankade och då slår Marre upp dörren i ansiktet på mig. Tack Marre!
DAGENS LÅT: Flyleaf - Cassie
DAGENS PLANER: Fortsätta på min hatt!
DAGENS SAKNAD: Paramore konserten 2009 <3
DAGENS DUMMASTE: Råkade ha ljudet på mobilen. På engelskan smsar mamma och min sms signal är en Kim Possible signal. Många ropade "Kim Possibleee!" Haha jag kollar inte ens på Kim Possible men jag tyckte att signalen var en bra sms signal eftersom jag bara hade dåliga :P
DAGENS SJUKA: Träningsvärk
DAGENS DROG: Tuggummi
DAGENS ROLIGASTE: Frisbee golfen
DAGENS FAVORIT: Har inte haft någon speciell favorit idag
DAGENS KÖP: tyger till min hatt
DAGENS GODIS: tuggummi.. räknas det?
DAGENS HUMÖR: humörsvägningar. Det har jag ofta
DAGENS ORD: "Mitt liv ska preciiiis se ut såhär...." (Rablar upp en massa massa lyx och penga ämnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!