Annat än bara nyheter

Jag tänker ju börja bli lite aktivare här på min utbytessblogg så jag ska skriva lite om andra saker också eftersom jag skriver inte så mycket nu under förberedelserna. Jag får ju t ex inga nyheter från EF varannan dag direkt. :)
Jag tänkte skriva upp några av mina favoritfilmer. Jag älskar film, speciellt action, skräck och thrillers! (jag skriver inte i nummer ordning)
  • Girl, interrupted
  • The book of Eli
  • Saw filmerna
  • Salt
  • Toy Story 3
  • Interview with the vampire
  • A nightmare on Elm street remake
  • Changeling
  • Underworld trilogin
  • Edward Scissorhands
  • Inception
  • Harry Potter filmerna
  • Pirates of the Caribbean filmerna
  • Corpse Bride
  • Date night
Några bra serier finns ju också!
  • Prison break
  • Dexter
  • Heroes
  • Vampire diaries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!