En träff med Freddy Krueger

Japp. Den 27 November ska jag träffa självaste Freddy Krueger! (Eller pizza face som jag kallar honom) Han är ju grymt cool! :P
Skådespelaren Robert Englund som spelar honom kommer på Sci fi mässan i Stockholm och skriver autografer och man får foton med honom och sig själv. Själv så är jag inte så jätte intresserad av sci fi filmer. Det kommer säkert vara mest star wars nördar över 40 som kommer vara där haha.
Men jag och mamma ska boka hotell i stockholm också och gå på en shoppingdag. Det blir också kul! Men det är ju två månader tills dess. Ska fråga om någon kompis vill följa med också.


Inget nytt om EF än. Jag väntar på hälsopapprena från doktorn som ska skickas hem med min blodgrupp. När jag har skickat det så börjar väl sökningen efter en värdfamilj. :)

Kommentarer
Postat av: magda

WOW!! över 4o personer där ;)

2010-09-23 @ 20:03:23
URL: http://maggieblom.devote.se
Postat av: josefine

hej, jag ska också åka som utbytesstudent till USA 2011/2012 ska vi länka? :)

2010-09-24 @ 23:06:44
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/
Postat av: leiaa

haha, åh gud va coolt. ser han ut så på riktigt? ;o

han är väll med i massa skräck filmer så vitt jag kmr ihåg ?(a)

2010-10-03 @ 12:54:01
URL: http://itsnoface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!