Regn <3

Jag älskar regn! Idag har det regnat. Det har varit spöregn, dugg och konstigt regn. Jag älskar regn det är så mysigt! I skolan spelade vi basket i regnet på idrotten haha.
Jag var jättetrött när jag kom hem så jag lade mig i sängen och kollade på A nightmare on elm street ett tag sen sov jag middag. Vaknade några gånger av att jag blev skrämd, först av en biltuta sen någag åt barnmenyn som bestod av chicken nuggets, grönsaker och strips. Sen fick jag världens största kladdkaka! Nu ska jag lägga mig i sängen igen och fortsätta se på A nightmare on elm street och sen sova. Imorgon ska jag och mamma gå på stan. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!