Så lång tid kvar men ändå inte

Åh herregud nästa år åker jag till USA. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska dit! Jag blev precis nervös men det kommer att bli grymt kul och spännande, jag ser verkligen fram emot det! Jag vill så gärna få reda på vart jag hamnar! Förmodligen hamnar jag i Kalifornien, Washington eller Oregon. Det spelar ingen roll vilken utav dom tre jag vill hamna i. Men lite pekar nog mot Kalifornien ändå. Ska göra en ny header och design på bloggen pckså när det börjar närma sig. Det är bara ca 9-10 månader kvar!!

Förlåt för mitt sura inlägg igår men jag kände att jag behövde skriva av mig. Jag somnade klockan åtta igår vilket är riktigt ovanligt. Sov i 11 timmar och kände mig inte utvilad alls.

Kommentarer
Postat av: amanda

re: hur kan du gilla regn ? :o det suger! :D

2010-09-30 @ 21:11:58
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!