Snart skickas papprena

Nu har jag fyllt i de flesta papprena som jag måste skicka in på Fredag och vi har betalat första betalningen. Det jag väntar på nu är att min engelska lärare och syon ska fylla i två papper. Jag har väntat i en vecka på att dom ska fylla i det! Jag skulle ha fått det i Fredags men nu kommer jag kanske få det den här Fredagen. Dom måste bli klar för jag har bara en vecka på mig!
På Fredag ska jag på hälsoundersökning och kolla min vikt, längd, syn m.m. så att jag kan skriva in det sista papperet. Jag är så nervös över att jag inte hinner skicka in i tid men det kommer jag nog göra. Det enda jag oroar mig över är att jag inte kommer få mina papper av engelska läraren.
Jag har också gjort ett fotokollage som jag har skickat in nu. Det är bilder på mig när jag t ex är glad och är med kompisar och familjen.
Jag har drömt en massa mardrömmar om att jag har fått reda på min värdfamilj och när jag har flyttat in hos dom så har det inte alls blivit nån bra familj! T ex som att värdmamman är alkolist och att jag har fått en sjuk värdfarfar och inga värdsyskon eller en värdpappa. Inget djur hade dom heller. Jag vet att det inte kommer bli som i mina mardrömmar! Det kommer bli hur bra som helst...
Usch idag har jag blivit sjuk också, precis vad jag behöver. Alltid när jag ska göra någonting kul så blir jag sjuk. På fredag är det marknaden och på lördag maskerad. Jag måste bli frisk. Jag har varit sjuk varje marknad.
Jag tror att jag ska börja skriva mer i den här bloggen så att den inte blir helt tom, alltså skriva mer än bara nyheter om USA. :>

Kommentarer
Postat av: amanda

re: du är också länkad nu! haha ja, vem vet. vart ska du åka ifrån och vart bor du ? :D

2010-09-06 @ 18:00:42
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: amanda

re: du är också länkad nu! haha ja, vem vet. vart ska du åka ifrån och vart bor du ? :D

2010-09-06 @ 18:00:52
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Re: åh sjukt kul :D jag länkar dig med då!

2010-09-06 @ 19:54:17
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!