I'm like a bullet through a flock of doves

Sådär! Nu ska jag ta i och bli aktivare igen! Det har varit så jobbigt med skolan nu. En massa prov....
Iallafall så händer det lite saker på lovet. I fredags gjorde vi filmen, i lördags gick jag runt på stan igår var jag ute hela dagen och blev solbränd, idag åkte jag och min morbror longboard och skateboard till min moster, imorgon ska jag till Boda Borg och på onsdag ska jag ha picknik med kompisar på ett berg! Det ska bli kul!
Jag längtar tills jag ska till Arizona och familjen verkar jättebra men jag längtar inte för mycket för då går tiden för fort.
Tänker köpa festivalbiljetter snart till Putte i parken när Paramore och Kesha kommer dit. Jag måste dit! Jag har missat alla festivaler då MCR, Paramore har kommit hit eftersom jag inte fått åka!
Har inte haft nån inspiration när det gäller målningar och teckningar på sistonde heller. Jag har för det mesta bara lyssnat på musik. Jag hoppas att jag åker till Arizona i Augusti och inte Juli eftersom vi Killjoys tänker ha en MCR träff i Juli! Det får jag absolut inte missa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!