Sweet 16

Idag fyller jag 16! Hade kalas för släkten. Det var ju livat, hehe. :P
Nej, jag tycker att jag håller på att bli gammal. Kan inte Peter pan ta med mig till Landet ingenstans ett tag?
Jag har fått grymma presenter iallafall!
  • En massa pengar
  • Strumpor med nallar på
  • String - av min 6 åriga kusin haha!
  • 25 $
  • En ENORM resväska
  • parfym
  • godis
  • en asfin antik klocka
  • smyckesställ
  • badtvål
  • kläder
  • smycken
  • EN MCR PARTY POISON JACKA!!!
Jag har säkert fått nånting mer också :)
Bästa överraskningen! Pappa beställde jackan från MyChemicalRomance sidan, kopia på den Gerard har i deras video!
Det var dock slut på en Gerard Way som sjunger "Happy Birthday"

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis i efterskott!:D

2011-04-07 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!