Andra dagen på High School

Okej, den här dagen var mycket bättre än igår! Jag kom i tid till alla lektioner och var inte trött. Lärde känna några fler personer lite grann och jag förstod lite mer av  lektionerna. På fredag får man gå och se vad det finns för skolklubbar. Det verkar kul! Alla är otroligt snälla, folk ger komplimanger till varandra hela tiden! Jag har nu fått reda på vilken skolbuss jag ska ta. Det är otroligt varmt i bussarna. Träffade några jätteschyssta personer på bussen som bor i vårat neighbourhood. Det enda jobbiga som jag fick reda på är att bussen går härifrån 6.40 på morgonen!!!! Jag får helt enkelt lägga mig tidigt och vakna efter fem haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

saknar dig!

tur att det gick bättre andra dagen:)

2011-08-11 @ 21:01:04
URL: http://neon-monkey.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!