Första dagen på High School

Idag var det min första dag på High School. Jag vaknade innan 6 på morgonen. Vi hann inte med skolbussen men Dan skjutsade oss. Jag måste ha sett jätteförvirrad  ut när jag kom dit. Lektionerna är inte i en byggnad utan i flera olika på helt olika ställen! Jag sprang runt och letade min matteklass och klockorna ringde. Hade inte hittat den än haha. Tillslut hittade jag och där inne satt alla elever. Det var rätt pinsamt att komma sent men det var ju första dagen, Jag hade bara sovit fyra timmar eftersom jag inte kunde somna så jag var jättetrött. Det är ca 5 minuters rast att springa mellan byggnaderna och hitta sin klass så jag gick vilse mer än en gång! Vissa saker på lektionerna var rätt förvirrande för mig så jag fick säga att jag var en utbytesstudent. Jag lärde känna några lite grann men jag ska försöka lära känna fler imorgon. När skolan var slut visste jag inte vilken skolbuss jag skulle åka med eftersom jag missade den imorse så de ordnade en buss till oss som det var första gången för.
Nu har vi köpt alla skoltillbehör vi behöver (tror jag) som t ex mappar, permär, skolhäften, pennor och  lite till. Hoppas jag blir piggare imorgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!