Paramore buddies

Jag och min vän Joshua älskar Paramore!
Och Calvin bakom oss!

Kommentarer
Postat av: Elle

Hallå där! Jag brukar läsa din blogg, men inte kommentera så mycket. Men alltså gosh vad söta ni är! På riktigt alltså, haha jag blir helt glad av bilden xD Älskar också paramore btw. Men en fråga som det vore skitgulligt om du ville svara på :) I USA, hur ser de på din stil där? Alltså, är du i nån "grupp" så som i filmer (geeks, emos, jocks osv) eller är du rätt neutral? Och ja, du fattar. Jag har nämligen en fördom om att alla i usa springer runt i bootcut jeans och en oversize-t-shirt :p

2011-08-30 @ 08:28:54
Postat av: denice

Heej Miranda! Hoppas du har det grymt i usa!

Snygg kille brevid dig :D hehe ta med dig några såna till sverige sen ;) kraaamis

2011-09-04 @ 14:47:05
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!