SKA SE MY CHEMICAL ROMANCE OCH BLINK-182 I LAS VEGAS!!!!

KAN INTE FATTA DET!!!!! dghfskjglf,hgnmdjsklfkdlrgmthgb
okej.... förlåt! 6 Oktober åker vi ner till Las Vegas och den 9e åker vi hem. Jag ska se MCR iden 7e!!!! 2:a gången i år jag kommer se dom!!! Helt sjukt!!!! Mitt favoritband sen jag var 12!!!! Skulle gärna köa 24 timmar för att se dom! Träffade dom i mars, åååh jag vill träffa dom igen och säga de saker jag inte kunde säga till dom först pågrund av att jag var extremt hjärndöd då!!!
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!!!!
När jag träffade bandet. Jag i den gula tröjan!
Min video som jag spelade in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!