Svar på kommentar

Hej! Vad kul!!
Det motsvarar första ring i gymnasiet, jag är 16 år och har precis slutat 9:an. Jag tror jag har skrivit lite om dom förut men jag kan skriva lite mer nu.
Jag bor hos Jo och Dan som är 55 och 56 år. Vi bor i ett tvåvåningshus. Just nu har de tre hundar, de hade fyra förra veckan haha. De äger två av hundarna. De har en katt, en fågel och två stora fiskar. Dan har 3 motorcyklar (tror jag). Jag tror att de har tre bilar haha. Men de har hittils bara använt en. De har fem uppvuxna barn, och jag tror de har 7 barnbarn. Just nu bor vi i Appache Junction men vi ska flytta framöver.
Jag ville åka till USA eftersom jag vill lära mig språket bättre, gå i High School och leva ett amerikanskt liv, se amerika. Jag tänkte också att jag bara har en chans i livet att gå i High School. Jag älskar att resa också.
Hoppas du fick reda på lite mer, kram! :)

Kaktus:
Hej!

JAg hittade din blogg av en slump fakitskt, men jag tror att jag kommer att tycka om den och läsa vidare.

Jag läste att du var Sophtmore (stavning där då, då) vilken klass motsvarar deet i sverige?
Har du skrivit något om din värdfamilj tidigare? Om inte kan du inte göra deet lite snabbt? (eller länka mig..?) skulle vara trevligt att läsa om dom och så.
Och vad fick dig att åka till USA på ett utbytes år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!