Christmas Exchange

Igår åkte jag iväg till Jesse och Wade's igen till deras julparty! Det är alltid kul att hälsa på dom. De har ton met mat och dessert och det är jättekul att träffa vänner!
De hade en christmas gift exhange där alla hade köpte ett paket mellan 10-15 dollar. Man fick ett nummer och i nummerordning öppnade man vilket paket som helst eller stal från nån annan! Jag öppnade ett paket och fick ett set med shots glas. Alex från Sverige stal det från mig. Då stal jag ett Starbucks presentkort som blev stulet. Jag blev så upprörd haha! Jag öppnade ett annat och fick en skål och fick den stulen. Då öppnade jag ett annat paket och jag gick hem med en sjungande apa haha!
.
European girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!