White Elephant Exchange

Idag var jag på mitt tredje Elephant Exchange party! Det går ut på att man köper en julklapp/hittar nåt man har hemma och slår in det. Man kommer till partyt och får ett nummer. Andra har lagt ut paket med. I nummer ordning ska man ta vilket paket man vill och öppna det. Man kan också stjäla folks paket istället för att öppna ett eget. En sak kan bli stulen bara tre gånger.
I förrgår hade vi ett sånt party hemma och jag fick två miniräknare. Idag var det ett julparty i drama klassen. Det var nog det bästa. Min vän Hunter fick ett paket med Svampbobmuggar och varm choklad. Jag som älskar svampbob pch varmchoklad snodde den direkt!
Min lärares barn var elak och snodde den från mig! Men med mitt och Kayla's teamwork, snodde hon tillbaka den och bytte med mig haha <3
.
Imorgon ska jag på ett till party fast med kören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!