Finals

Den här veckan har vi haft finals, finalproven innan jullovet. Vi har haft prov i alla ämnen. har varit jätteorolig att jag skulle få F i engelska och historia. I historia fick jag A och i Engelska läsning B. I Engelska uppsatsen fick jag ett A!!! Känner mig jättestolt som är svensk och att det går så bra för mig i engelska klassen.
Min lärare har sa en dag när vi skulle lämna in uppsatsen "Only 3 of you turned in your rough draft and one of them's first language is not English!"
Nästa termin byter jag också från matte till keramik klassen. Det är ju inte obligatoriskt med matte för mig så jag tycker det känns onödigt när det inte räknas. Jag har ändå så mycket matte i kemi/fysik.
.
Imorgon ska jag, Kaila ocj Vickie se den nya Sherlock Holmes. Längtar så mycket! Robert Downey jr är ju min celeb crush haha! ;D

Kommentarer
Postat av: Linnea Wiberg

God jul Miranda hoppas du får den bästa julen där borta :D och hoppas du mår bra,kommer vara lite tomt utan dig idag.Nu ska jag kolla på The Grinch bästa jul filmen ^^

puss och kram <3

2011-12-23 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!