Merry Christmas!

En liten teckning som jag påbörjat på!

Iallafall så var det här min första Amerikanska jul! Tyckte det var jättemysigt. Hemma i Sverige åker jag till min stora familj och firar jul, äter massor av mat och sedan väntar på att tomten kommer med julklappar. Så är det inte riktigt här! Imorse vaknade jag av att Kaila kastade sig på min säng så jag vaknade. Det var sju på morgonen. Hon väckte alla också sprang vi ner för att öppna julklappar på morgonen! Tomten hade ju lämnat dom under natten. Efter vi öppnat presenterna åt vi frukost och sedan blev det julmat.
Efteråt tog vi det lugnt och höll på med våra julklappar. Sen frågade CJ, min största värdbror om jag ville åka och se Sherlock Holmes 2 igen. Hade inget annat för mig så jag sov den igen haha! Kommer lägga upp bilder från Julaftonen imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!