Halsband från Ebay

Jag älskar att kolla runt på Ebay och hitta fina saker som jag önskade var mina. För två veckor sedan hittade jag ett halsband på en bläckfisk som jag budade tre dollar för och fick den. Egentligen kunde jag bara ha budat en dollar. Idag kom den med posten och jag älskar den verkligen! Den påminner så mycket om Davy Jones eller Kraken. Som ett extremt piratfreak så har jag också andra piratliknande smycken.
Aztec gold från Pirates of the Caribbean. Den billiga lilla varianten. Jag skulle vilja ha den större, dyrare och finare också. :D
Mitt favorithalsband. En antikliknande klocka med ett piratskepp. <3
Ring och örhänge köpt på Glitter. :>

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Snyggt halsband du köpte :)

2011-02-19 @ 12:44:12
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!