Mitt hår i tre år

Jag har glömt att sagt att jag har klippt mig! Jag har inte bloggat på några dagar tror jag.
Jag klippte mig i Tisdags. Tunnade ut håret gjorde jag. Det låg en enorm hög med hår på golvet efteråt!
Tänkte visa mina frisyrer/hårfärger de senaste tre åren. Jag hade väldigt svårt att bestämma mig!
I sjuan bytte jag ofta hårfärger. Först hade jag rött hår med gult underhår. Det var faktiskt snyggt!
Sen färgade jag det orange.
Sen tillbaka till rött
Sen blev det mörkbrunt
Senare orange igen
och rött!
Tillbaks till mörkbrunt med långt hår!
Tills jag klippte av det i höstas och sparade till min riktiga hårfärg
Nu har det växt ut en bit och jag har tunnat ut håret lite grann och plattat.
Men det ser fortfarande jättestort ut när man puffar upp det och har lockigt!
I sommar ska jag försöka få ljusare och längre hår av solen :>

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du har haft många färger i ditt hår:) Och har passat bra i alla. Puss

2011-02-05 @ 09:24:35
Postat av: Victoria

Tack vad gullig du är! :D



Häftigt med gult och rött hår! :) <3

2011-02-06 @ 14:15:47
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: Katt

Hej, måste säga att ditt hår är mazing! både färgerna, klippning o själva håret.. själv har man nåt slitet som aldrig växer :/ haha

vilken oranisation åker du med? själv äre exlporius :)

du får gärna titta in på min blogg om du vill!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!