Så mycket plugg

Jag är en person som verkligen inte vill plugga! Jag vill utnyttja min fritid på ett roligt sätt, inte att plugga. Plugg plugg plugg, pluggeliplugg hela tiden. Ge mig inte så mycket av det!! Det finns inte plats med så mycket kunskap i min feta fantasifyllda skalle. Jag måste ha utrymme för de tankarna! Och förrästen, ge mig en mattebok för idioter istället!
.
Erkänn att jag är ganska bra på att skriva iallafall. Nej men skolan är jobbig just nu. Jag ligger efter i det mesta. Iallafall i matten som jag alltid ligger efter med. Jag kände mig verkligen som en idiot när Alex försökte lära mig räkna.
.
Dessutom började jag läsa min bok i lördags som ska vara utläst den här veckan. Smart Randa!
SO prov är det också på fredag. Har inte börjat träna och det tänker jag inte heller göra förrän imorgon. Jag måste ju hinna med min bok på 329 sidor först! Ni kanske tycker att det är lite men för mig är det många sidor.
.
Imorgon blir det är skön dag iallafall. Då ska jag på en pröva på dag på gymnasiet. Bild och form ska jag prova på. Jag har ingen aning om vad jag ska välja. Men jag har ändå lite förtur som har ett år till på mig att bestämma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!