Svar från värdfamiljen

Dan och Jo hade ju skrivit mail till mig och jag hade svarat. Jag undrade om de kunde skriva lite mer om sig själva. Nu har Dan svarat. Det tog lite tid för att han hade varit sjuk och sen varit borta i några dagar.
Han skrev att de hade air condition och en swimming pool!! Jag trodde inte att de hade en swimming pool! :D
De har en stor han katt, en chihuahua, en cocker spaniel och två stora fiskar. Jag är asglad just nu alltså! :DDD
.
Den här har jag köpt från Ebay btw. Den påminner om Davy Jones eller Kraken. Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjoho, härligt med pool, fiskar, katt och hundar....vilken dröm för dig min djurälsksande dotter (som tyvärr har en allergisk mamma) <3

2011-02-07 @ 20:51:41
Postat av: Sofia

vad händer om man inte vill bo med en annan utbytesstudent, letar de efter en annan familj då eller vad händer? och kan man säga att man inte vill bo med djur (om man är allergisk etc...)? :)

2011-02-08 @ 16:36:41
Postat av: fridaj

vad roligt att du redan har fått din placering! själv väntar jag fortfarande på min :)..

vill du länka bloggen?:)

2011-02-09 @ 19:55:35
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!