Jag

Jag kopierade en sån här grej som man ska skriva i... så kan ni veta lite mer om mig. :>
Kön: pirat
Ålder: 15, snart 16
Längd: 168 cm. 167 ½ cm om man ska vara exakt
Vikt: Har jag ätit mycket snacks och skit så 52. Annars 50 kg.
Fräsch (tex docka/naturlig): Whaaat?! Naturlig antar jag. Om det menas med foundation eller

Övrigt: Jag blir lätt vig och är ganska överrörlig

ANSIKTE
Hår (vilken stil)
: Självfall, volumöst (ibland), till axlarna

Hårfärg: mörkbrun med röda nyanser
Ansiktsform: lite kvadratiskt tror jag.
Ögon (tex: stora/skeva/sminkade):Smiiiize ögon! Långa ögonfransar, mörkblå/grå färg, eyeliner på ögonlocket
Näsa (tex: skidbacke/bagarnäsa/smal/grisnäsa): Liten, lite rundad på toppen
Mun (tex: liten/jokermun/tunna el, tjocka läppar): tjocka men inte jättetjocka
Allmänt (tex: gullig/läskig/cool): galen, rolig, dagdrömmare, totalt cool

KROPPEN

Hudfärg: blek och blek
Kroppsbyggnad (tex: atletisk/tanig/mullig): tanig
Axlar (tex: breda/sluttande/snäva/): normala tror jag
Armar (tex: muskulösa/spaghetti/långa/korta): spaghetti men jag jobbar på att få dom i kontroll haha!
Armlängd % (normalt är en arm ca 40% av kroppens längd): normalt kanske
Händer (tex stora/grova/slanka/): pyttesmå
Ben (tex: muskulösa/spaghetti/kurviga/långa): Långa och smala
Benlängd % (normalt är ett ben ca 50% av kroppens läng?: Mer än 50% iallafall!
Fötter (tex: platta/höga/potatistår): fina fötter men fula tår


ÖVRIGT
Klädstil
: Min stil. nästan allt förutom orange och vissa rosa och gröna färger. Det passar jag inte i.
Uttryck: allmänt galen?

Stil: blandat
Övrigt: pirat

Jag på maskerad i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!