Meddelande från min värdfamilj och information!

Värdfamiljen:
Dom har skrivit till mig! Jag är så glad!! Jag har också fått informationen om familjen och skolan från EFs hemsida!
Jolene är 56 år om jag ränkade rätt och Dan är 55. Dom har fem barn och åtta barnbarn. Den yngsta sonen är 22 år. Dom har djur också men jag vet inte hur många och så.
Det här är några av deras intressen:
Artwork, Board Games, Camping, Cooking, Crafts, Eating Out, Fishing, Guitar, Horseback Riding, Hunting, Movies, Museums, Reading, School Activities, School Band, Sewing/Knitting, Swimming, Visiting Relatives, Watching TV

Så här stod det i deras meddelande (de har nog användits sig av google translator):
Hej
Jag Jo, din värd mamma för nästa läsår. Dan är min man. Vi ser fram emot att lägga dig till vår familj. Våra 5 barn är vuxna, är Chantz den yngsta vid 22 års ålder. Vi har 8 barnbarn men oroa dig inte. Vi är unga i sinnet.
Varma hälsningar,
Dan & Jo

Jag har skickat ett meddelande tillbaka också så dom svarar väl någon gång på det. :D

Skolan:
Apache Junction High School heter ju skolan som ni kanske redan har läst. Men det ni inte har läst är att skolan har ungefär 1802 elever!

Jag har också fått reda på mina lokala EF representanter.

Här kommer jag bo! Dom verkar inte ha någon pool som jag hade hoppats på men det blir bra ändå! Jag längtar tills jag får veta mer!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att du redan fått din placering! Jag går och väntar på min, hoppas den kommer snart! Länka? :)

2011-04-04 @ 16:31:06
URL: http://elinagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!