Mitt nyår

I ÅR ÅKER JAG TILL USA!!
På nyårsafton sov jag över hos min moster Helena och mina kusiner Irina och Calle. Vi såg på Shaun of the dead och sen gick vi ut för att kolla på raketerna. Det var inte så många men det var mysigt ändå. Det är ju mycket mer fyrverkerier i stan! När klockan slog tolv sprang vi ut och skrek och firade. Vi hade bestämt oss vad det första det var vi skulle göra när det blev 2011. Jag hade bestämt att jag skulle sjunga "Yo ho yo ho a pirate's life for me" låten så det var det första jag gjorde.
Irina och Calle hade också fått en superdyr Buzz Lightyear och Woody så vi lekte med dom också. Sen satt jag och Irina uppe till tre på natten och pratade och fikade. Jag vaknade sen halv två på dagen!! (rekord sen tid att vakna)
Mina nyårslöften är:
  • Att dricka mer vatten
  • Gå med rakare rygg
  • Ha ett helt grymt 2011!!!
målade lite på handleden som jag brukar göra

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, ni verkade ha en supermysig nyårsafton:) Puss

2011-01-02 @ 23:04:51
Postat av: Anton Westin

Har du fått besked om vilken stat du hamnar i ännu? Hur önskade du nu igen? :)

2011-01-03 @ 11:07:15
URL: http://antonwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!