Nya prylar

Igår kom mina Zelda spel hem med posten. Jag älskar de spelen!
Idag har jag köpt mer Super Sculpey lera så jag kan fortsätta skulptera. Jag har också köpt vita pärlor som jag ska använda till ögon till mina dockor som jag håller på att skulptera, och en flaska med fina pärlor, en jätteliten pensel och lite halsbandskrokar. Jag fick också en sen julklapp av mamma. En trägubbe som man kan forma! Nu behöver jag inte ha problem att rita kroppar i min tecknade serie. :D
Jag och mamma och hennes kompis var nyss på bio och såg på Meet the parents: Little fockers. Den var asrolig, särskilt vid eftertexterna då jag skrattade som mest!
Imorgon ska jag på discobowling eftersom min kompis ska ha kalas där. Det ska bli kul även om jag är usel på bowling och kör med galler. Men det ska jag inte göra imorgon! På lördag kanske jag ska till Hassela då Anna och Tova ska lära mig och Salma att åka slalom och bli inte överaskade om jag kommer hem med brutna ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!