The western states

Jag har varit så seg på att blogga i helgen, förlåt. Jag har suttit och ritat och skulpterat bort hela helgen!
Jag har lagt till en google translator utifall nån icke svensk talande person besöker bloggen. Folk från Deviantart kanske gör det.
Jag längtar så mycket tills jag får reda på vart jag hamnar! Jag är så orolig ifall jag hamnar i New Mexico nu. Men jag försöker vara positiv. Jag vill till Kalifornien! Men det gör inget om jag hamnar i Oregon eller Nevada. Bara jag inte hamnar i Arizona eller New Mexico. Jag kommer bli fullkomligt överstekt om jag hamnar där!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du hamnar i Kalifornien då :D Varför vill du inte hamna i Arizona??

2011-01-19 @ 18:37:48
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Irina

Hoppas på det bästa! :)

Black Swan ^^

2011-01-20 @ 15:52:13
Postat av: Anonym

haha, också ba hamnade du i Arizona ändå :PpppPppp

fast det blir säkert skit bra och super roligt! :)

kramar

2011-01-26 @ 19:24:26
Postat av: Anonym

du ba: inte i arizona.

och så hamnar du där :) men det blir väl kul endå!

2011-01-28 @ 22:29:16
Postat av: Miranda

svar till anonym: Ja, först tänkte jag välja Arizona för jag ville helst ha det men sen var jag orolig för värmen. Jag är ganska solkänslig men nu när jag har fått Arizona så känns det helt rätt ändå. Det kommer bli skitkul! :)

2011-01-28 @ 23:06:48
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!