Ursurper king Zant

Jag har suttit och skulpterat i flera dagar nu!! Inte timmar i sträck då utan å och då. Jag håller bland annat på att skulptera Zant från The legend of Zelda: Twilight Princess. Har nämligen börjat gjort dockor nu... eller tänker. Han är dock långt från färdig. Han ska färgläggas och sen ska jag ge honom lite kläder. Han kan ju inte gå naken inte!
Jag ska också skulptera hans mask nån dag som han också har.

Om en timme ska jag på discobowlingkalas!


Han har också lite problem med att stå själv. Jag var så trött på att skulptera så jag glömde att sätta ståltråd på fötterna så han kan inte riktigt stå. Men han kan vrida armarna, benen, höfterna och huvudet! Är det inte coolt? :D


Sådär kommer resultatet bli :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vad kreativ du är :) Du håller alltid på med något :) Du är så duktig på att skapa saker :)

2011-01-25 @ 14:36:16
URL: http://bellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!