A surprise party, for me? You shouldn't have!

Jag smsade Felicia imorse och undrade om hon ville gå på stan med mig, hon kunde inte men hon undrade om jag ville komma förbi klockan fyra så kunde vi klä ut oss till Gerard och Frank så kunde vi knäppa kort. Jag sa att jag inte orkade ha mer kladd i ansiktet för jag kände mig så skitig från helgen. Jag sa att jag måste rita klart mina teckningar så jag kunde inte. Hon sa kom förbi klockan fyra så spelar vi in covers och hit och dit. Felicia tjatade så mycket så jag kom förbi ändå. Mamma tyckte vi skulle skynda oss till Felicia. Jag gick in till Felicia och hennes mamma sa "Felicia är uppe i sitt rum". Felicias lillebror sa "Nee Ia är i vardagsrummet" Jag gick till vardagsrummet och var påväg till Felicias rum. Plötsligt hoppar alla mina kompisar upp bakom soffor och allt med ballonger och skriker "suuurpriiise" eller nåt liknande haha. Ni skulle sett min min! De hade planerat ett surprise party till mig sen maj-juni. Jag hade ingen aning och vart så jäkla lurad hahaha! De hade ordnat piknik och allt och ett bokkollage till mig! Tack allihopa ni är så vackra!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!