Flygbiljetter!!!

Har fått mina preliminära flygbiljetter!! Flyger på Torsdag istället för tisdag på morgonen. Kommer åka med Alexander som kommer på hos min EF representant Kendra. Vi kommer mellanlanda i New Jersey. Jag har packat klart hos pappa och nu ska jag se vad jag vill ha med som finns hos mamma. Det är bara små saker så jag tror inte att väskan blir full! Det är tur att det är sommar året runt i Arizona så då behöver jag inte ta med mig en massa tjockkläder och jackor.
Jag längtar verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi får verkligen nt tappa kontakten nu när du kmr va borta ett helt år!Jag ska försöka hålla kontakten så mkt som möjligt ja lovar;)Fan va grymt att ni ska mellanlanda i vårat älskade bands trakter!<3

2011-07-17 @ 22:57:07
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/
Postat av: Johan

Fint! ja Arizona är väl hyffsat varmt året runt kan jag tänka mig :) Packa inget onödigt nu när du åker med tanke på hur billigt det är nu i USA så blir det väl lite shopping också?

2011-07-25 @ 15:24:28
URL: http://www.billigaflygbiljetter.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!