Framme i Arizona!!

Forlat om jag inte har skrivit nat!! Min adapter till datorn passar inte med kabeln eftersom det ar onodigt plast ivagen!! Maste verkligen fixa det!
Ska forsoka skriva lite om resan iallafall och ni far noj aer utan de svenska bokstaverna!!

Jag lade somnade vid ett pa natten innan vi skulle aka bil till Arlanda. Vi hade packat klart mina vaskor som var fullproppade!! Vaknade tva timmar senare klockan tre pa natten och jag, mamma, pappa och Achat akte ner. Nar vi var framme traffade vi en kille fran EF och sen traffade vi Alex och hans familj. Alex bor hos min IEC Kendra. Nar jag skulle saga hejda till familjen grat saklart jag och mamma men det gick snabbt over nar jag stack. Alskar er!! Sen akte jag och Alex ivag med planet. Det var sa bra att det fanns tv pa saterna som man kunde se filmer, spela spel och lyssna musik pa. Sag ca 6 olika filmer men jag sag inte klart dem. Vi flog i ca 8 timmar. Vi landade i Newark, New Jersey dar vi bytte plan. Det planet var saaaa trakigt att aka med!! Jag var extretmt trott men kunde inte sova och man kunde inte se pa film. Satt iallafall brevid en norsk dam dar som var jattetrevlig. Hade ocksa extremt ont i magen efter allt godis. Nar vi var framme traffade vi Kendra och hennes kompisar och nagra andra utbytesstudenter. Sen traffade jag min vardfamilj Jo och Dan som hade ballonger, blommor och allt! De var jattesnalla! Vi akte ivag och hamtade deras barnbarn Alex och vi akte och at. Jag holl pa att somna hela tiden. Var jattetrott!! Nar vi kom hem traffade jag alla deras djur! Fyra hundar, en katt, tva fiskar och en fagel! Jag dackade nar jag lade mig i sangen. Huset ar jattemysigt men vi kommer flytta fran Appache Junction till Gold Canyon om en vecka ungefar. Sen kommer Moritz som ar pa campet just nu.
Igar var jag verkligen jattetrott! Hade inte vanjt mig med tiden an. Vaknar jattetidigt pa morgonen och blir trott sen men det blir battre. Engelskan blir ocksa bara battre och battre. Det ar jattekul. Och ja, allt ar stort i USA. Jag har inte hunnit kollat runt sa mycket an eftersom jag var hemma hela dagen igar men jag var till Walmart och kopte duschsaker och sant.
Nar jag fixat datorn ska jag skriva om vad jag gjorde idag och forsoka lagga upp bilder.
Nu ska jag sova, jag ar jattetrott. GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad spännande att läsa:) Hur långt ligger Gold Canyon från Apache Junction. Kan du gå på Apache highschool och ha Kendra kvar? Pusspuss

2011-07-24 @ 12:04:13
Postat av: Felicia

Guuuud du kmr få det såå himla bra hjärtat!Önskar fan att jag va där med dig xD <3

2011-07-24 @ 13:02:29
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/
Postat av: Maja

NBPEFHGOPRDHGDÖWSHGR DU VA I NEWARK!!!! OMGGGGG!!

2011-07-24 @ 21:14:16
URL: http://swedishkilljoysneverdie.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!