Harry Potter and the Deathly Hallows pt 2

Såg filmen på premiären natten till onsdagen. Jag klädde ut mig till Harry Potter och många andra hade klätt ut sig.
Filmen var nog det hemskaste jag har varit med om! Grät genom hela filmen, det var som en kniv i hjärtat! Allas snyftningar hördes genom salongen, särskilt mina och Felicias. Hahaha Alex sa att vi inte snyftade utan vi skrek. DET VAR SÅ SORGLIGT! Jag har liksom växt upp med Harry Potter. Såg första filmen på premiären när jag var sex år, efteråt var jag fast. Direkt efter fick jag första boken och pappa läste alla böcker högt för mig utom den sista. Jag hade alla Harry Potter spel, jag har alltid lekt Harry Potter och jag täljde mina egna trollstavar och ritade trollkarskort. I ettan ville jag vara Hermione så jag ansträngde mig för att vara smart haha. Jag jobbade ut matteboken först av alla!
Jag är så tacksam att Harry Potter har varit en stor del av min barndom och är fortfarande en del av mitt liv. Tack så mycket J.K.Rowling och alla för allt!!! <3
Jag och Felicia efter filmen. Ja, vi grät haha!

Kommentarer
Postat av: Sara - Utbytesstudent i Frankrike, 11/12

Jag förstår inte att det är SLUT!! ;(

2011-07-15 @ 09:44:19
URL: http://saranissan.blogg.se/
Postat av: Nicolina

haha äntligen någon mer än jag och mina vänner som klädde ut oss !!!

2011-07-21 @ 17:15:46
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!