Amerikanska ambassaden

Igår fem i sex åkte jag och mamma ner till Stockholm för att söka visum på Amerikanska ambassaden. När vi kom fram till Stockholm spöregnade det. Vi hade såklart inget paraply eller kläder för väder. Vi köpte iallafall ett paraply. Sen visste vi inte vart vi skulle så vi sprang omkring i en halvtimme och sen hittade vi bussen som gick till ambassaden. Vi stod och köade utanför i ca 1 timme. Ve var genomblöt eftersom regnet regnade nästan vågrätt! Mina converse var helt blöta och min väska läkte så alla mina papper blev blöta. Även ambassadpapprerna blev blöta men de funkade ändå. När jag kom in lämnade jag några papper och sen väntade jag i ca 30 minuter för att sen få några papper och den amerikanska damen jag pratade med var riktigt trevlig.

Sen var det över. Jag och mamma gick in på SVT's toalett och torkade oss med handtorkarna hahah. Vi var ändå blöta så vi fick köpa varma kläder och gummistövlar. Vi gick runt på stan och köpte lite saker, sen åkte vi hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!