Summertime

Har märkt att jag skriver mina inlägg sent sent sent på kvällen haha!
I fredags stack jag och kompisarna och tog första doppet. Det var jättekul men kallt! Sen spelade vi fotboll, chillade, klättrade träd, tränade till skolans talangjakt, såg på film och spelade sällskapsspel sent på kvällen. Jättemysigt!
Snart är skolan slut, det ska bli jätteskönt och det är inte alls långt kvar till killjoyträffen, inte långt kvar tills jag ska se Paramore och det är inte långt kvar tills jag åker till Arizona!! :D
Tjuvfilmad vart jag också när jag sjöng hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!