Think happy thoughts, think happy thoughts!

Igår åkte jag och Felicia till Emma och såg på tre skräckfilmer! Eller.... en riktigt usel b-skräckis/komedi som hette Dog House. Sen såg vi på The Texas chainsaw massacre: the beginning. Den var asäcklig haha. Sen såg vi Tucker and Dale vs Evil som var en splatterkomedi. Jätterolig! Jag, Felicia och Emma sov sen i hennes säng som var pytteliten. Halva jag låg på sängkanten ungefär hela natten. När vi vaknade såg vi på Familjen Addams. :P
Aaaaarghh och MCR kommer till Roskilde festivalen i Danmark... typ snart!! KAN DOM INTE KOMMA TILL SVERIGE???!! Men jag kommer aldrig få se dom om dom kommer ändå men jag vill verkligen!! D:

Bjuder på lite fina gifs som måste användas c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!