Yeah I drink juice when I'm killing cause it's fucking delicious!

Idag kom ett paket med posten. Det var en svart EF tröja! Den ska jag ha på mig när jag flyger.
På Fredag ska jag till Ebba och sova över. Dagen efter åker vi ner till Stockholm på Killjoyträff. Jag är riktigt peppad! Vi ska gå på Grönalund, ha piknik och så. Tryck på Sommarkrysset på lördagkväll för då kanske ni ser oss! The Ark kommer spela då. Deras sista turné.
På onsdag åker jag, Emma, Felicia och pappa ner till Karlskoga till Putte i Parken för att se Paramore också!!
Gry Forssell svarade mig på Twitter också!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du e såå jävla söt kmr sakna dig!<3

2011-07-07 @ 21:43:04
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!