Dag 6

Typ av killar jag faller för.
Hmm det är olika faktiskt. Viktigast är nog att killen ska kunna få mig att skratta (det är ändå ganska enkelt) och han ska kunna skämta mycket, vara sig själv, vara snäll och omtänksam. När det gäller utseendet så finns det några plus (Nu blir jag petig). Jag gillar när killar har mörkt, vågigt och lite mellanlångt hår. Det får inte vara för långt, men håret är självklart inget måste. Killar med snälla ögon är fint. Eftersom jag gillar att studera folks ansiktsstruktur så älskar jag starka käkben och skarpa kindben! Lite skäggstubb är ett litet plus, men tomteskägg är ett stort minus!
Ett måste är nog att killen ska vara längre än mig, annars känns det säkert konstigt.
Mångas perfekta drömkille, inklusive min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!