Dag 8

En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Att inte lyssna på lektionerna. Det har alltid varit en dålig vana. Utan att jag märker det så tänker jag mig bort till en annan värld. Jag måste ansträngs mig jättemycket för att det inte ska hända. När jag anstränger mig så brukar det ta ungefär en minut för mig att anstränga mig. Sen går det inte mer. Jag blir alltid tillsagd ett antal gånger på samma lektion. Det har också tagits upp att jag drömmer mig bort på varenda utvecklingstal sedan jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!