Jag vann biljetter och Meet & Greet till My Chemical Romance!!!

Jag är helt överlycklig just nu! allt verkligen flyter på!... förutom min förkylning som jag har haft i 2 veckor.
Jag har vunnit två biljetter till My Chemical Romance's konsert på fredag och Meet & Greet biljetter!!!! Jag har lyssnat på dom sen jag var tolv och jag älskar dom verkligen! Nu ska jag till och med få träffa dom!!! Asså shiiit!!! :D :D :D :D :D
Man vann två sittplatser vilket betyder att jag ska sitta på läktare. Om jag ville så fick jag sälja biljetterna och köpa ståplats istället. Det är mycket roligare att stå, trängas och hoppa. Men jag tror att jag ändå kanske behåller sittplatserna eftersom jag fortfarande är sjuk.
För att vinna tävlingen skulle man göra en musikvideo till deras kommande singel Planetary (GO!). Videon med bästa manus, bästa kreativitet och bäst helhetsintryck skulle vinna. Tävlingssidan: www.mychemicalromancesweden.com
Här är mitt vinnarbidrag! Tack alla vänner som hjälpte till! :D <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan inte se filmen:(:(

2011-03-14 @ 18:30:25
Postat av: Miranda

sv: Jag tror det funkar om man loggar in på facebook. :)

2011-03-14 @ 19:43:22
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: iana

kan du inte lägga ut den på youtube? funkar fortf inte och jag har försökt facebook :/

2011-03-14 @ 21:55:46
Postat av: Miranda

sv: Vad konstigt. Jag lade först upp den där men videon är blockerad pga musiken :(

Jag ska försöka att hitta en annan sida där man kan lägga upp filmer.

2011-03-15 @ 09:32:03
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS! :D sjukt bra gjord film. Ska också se dom på fredag :)

2011-03-15 @ 10:11:34
URL: http://cocoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!