Sjuuk

Förlåt för dålig uppdatering. Jag har varit så trött de senaste dagarna, somnat på lektionen och så. Dessutom har jag blivit förkyld så jag är hemma från skolan nu. Slemhosta har jag.

Iallafall så hade jag beslutsångest den här veckan. Jag funderade på om jag skulle åka till USA efter andra året på gymnasiet eftersom jag kände att jag ville börja där redan i höst och skaffa lägenhet. Men jag har tänkt om att jag vill till USA ändå. När jag har chansen liksom, värdfamiljen verkar jättebra och så så jag tänker inte missa det.

Jag har fått en bild på Moritz nu också. Han ser faktiskt jättesnäll ut och är ganska söt. Han liknar nästan Peter Parker från Spiderman.

Två jättebra filmer har jag sett också! Black Swan och 127 Hours. Black Swan var lite konstig men jättebra, magisk typ. 127 hours såg jag igår. Den har jag längtat att sett och den var bättre än jag trodde. Den är baserad på en verklig händelse också, så den var ganska hemsk när man tänker efter. Jag led verkligen på slutet av filmen!

En av många bra saker med filmer är att man upptäcker jättebra låtar som man aldrig har hört talas om! Några av mina favoritlåtar har jag hört i filmer som t ex "The Funural" (127 hours), "Mad World" (The crazies) "I can't get no satisfaction (Life or something like it) osv.... nu blev jag för mycket av en filmnörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!