Skit skit skit!

Jag är så irriterad!!
Jag var ju sjuk sedan i onsdags för två veckor sedan till idag. Dagen börjar med att jag sover över. Sen kommer jag halv nio till skolan och ser att det inte är någon på mattelektionen. De har nationellt prov i NO!!! Jag hade ingen aning om att man skulle ha tagit hem NO uppgifterna, gjort klart dom och träna till nationella. Jag trodde att det var om någon vecka! Min lärare blev jäkligt sur över det också. Jag kan inte rå för att jag blev sjuk på fel dag och inte fick reda på när nationella var. Jag får väl träna på det i veckan då.
Dessutom ligger jag flera veckor efter i matte men jag fick göra provet idag ändå. Det gick rätt så bra tror jag. Även om jag råkade sova middag igår när jag egentligen skulle jobba. SO:n ligger jag också väldigt mycket efter i. Jag som kände att jag kunde slappna av efter att jag legat så efter i svenska och engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!