73 dagar kvar!!

Det är bara 73 dagar kvar tillls jag åker till Arizona! Tiden bara rinner iväg!
Det är nästan 2 månader kvar, helt sjukt!
Ska svara på era kommentarer snart också. Jag är lite lat med det men jag ska försöka bli bättre. Håller på och ska skaffa visum och så, sen ska vi boka tid hos ambassaden.
Det är så mycket jag vill göra i sommar innan jag åker!
Här är en liten planering:
  • skaffa visum
  • åka till Stockholm till ambassaden
  • åka på EF möte
  • bada
  • se Paramore i Putte i Parken
  • åka till Stockholm på Killjoy träff
  • Gå på Grönan med alla Killjoys
  • Ta över Stockholmsplattan med alla Killjoys
  • Vara med kompisar
  • Ha ett asbra sommarlov

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i arizona ska du??

hur mycket fick pengar ska du ha? har du sparat ihop dom själv? hoppas du får en awesome lördag! :)

2011-05-07 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!