BANGS

Klippte luggen i veckan! Märkte att den vart lite lång efter att jag plattat den. Ska nog klippa till den ikväll.

Idag gick jag på stan med mamma. När vi fikade såg jag en Killjoy med en Party Poison jacka som jag också har!! Jag förstod att det var Ebba som inte bor så långt härifrån. Hon hade också varit på MCR konserten och vi är båda med i Killjoy street team gruppen på facebook.
Vart så glad när jag såg henne. Sprang såklart fram och vi gav varandra en kram. Vi tänker åka ned till Stockholm tillsammans när vi ska på en Killjoy meetup i sommar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Vad kul! När ska du ner på mötet?:)

2011-05-07 @ 16:45:20
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!