Tråkig dag

Usch idag har jag verkligen inte gjort nånting socialt.
Vaknade halv tio och snozade till elva. Klev upp och åt frukost, satt vid datorn några timmar, gjorde ett försök att göra skoljobb, somnade i nån timme, spelade The Sims 3, lyckades med lite skoljobb, satt vid datorn....
Har slösat bort en hel dag! Inte har jag lyssnat på musik heller. Har bara 1 timme kvar att använda Spotify på.
Nu ska jag nog klippa till luggen och spela gitarr och jobba lite mer skoljobb. Dessutom MÅSTE jag iväg till Putte i Parken där Paramore spelar. Jag har problem med skjuts. :/
Jag ska också beställa de här från cdon.com
  • MCR: The Black Parade is dead
  • Draculoid T-shirt
  • Paramore: The Final Riot
  • All We Know Is Falling
När jag fått nästa månadspeng ska jag beställa I brought you my bullets, you brought me your love och Life on the murder scene. Dom har jag velat haft i 4 år nu men jag har aldrig köpt dom.
Saw kvällen igår var iallafall bra. Vi kollade på tre filmer till halvtvå. Vi orkade inte se klart hela trean.

Kommentarer
Postat av: louise

hej!

Min blogg krånglade jättemycket så jag har nytt nu! Du får jättegärna byta ut länken från www.louisellarsson.webblogg.se till louiseellarsson.blogg.se så länkar jag dig där med :)



2011-05-09 @ 16:34:17
URL: http://louiseellarsson.blogg.se/
Postat av: louise

haha, nu är jag jättedryg, men glöm det jag skrev nyss, har kvar min gammla blogg :D

2011-05-09 @ 17:00:49
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!