Drama träning

Uuuh den här veckan kommer vara jobbig! Den är redan rätt jobbig. Vi har CLUE föreställningen nästa vecka och det innebär att vi måste stanna efter skolan varje dag den här veckan med 3 timmars genrep. Fast det är jättehäftigt hur Mr Lanphear har byggt upp hela scenen helt själv med alla rum och prylar och allt!
Jag har min franska butler kostym också och jag köpte min Halloween kostym igår, fast det får ni se vad det är nästa helg! Är jättepeppad inför pjäsen men det är jobbigt med genrep eftersom de verkar inte ha någon air condition. Alla gör ett otroligt bra jobb med att komma ihåg sina repliker och pjäsen kommer bli jätterolig! Det är föreställning den 25-28 oktober.
Jag gjorde också audition idag till skolans talangjakt fast vi får se om jag kommer med. Auditionen var inte så noga. Vi får se om jag ångrar mig om jag kommer med. Hade en rätt så rolig idé!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter jättekul! Kanske någon kan filma föreställningen:)Pusspuss!!

2011-10-19 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!