Haunted House

Idag höll några av oss, eller rätt många av oss i Drama grupperna ett Haunted House på skolan innan homecoming matchen!
Vi var uppdelade i 5 olika grupper i 5 olika rum. Det fanns mentalsjukhuset, sjukhuset och en massa annat!
Jag har skrikit i 4 timmar och min röst är totalförsörd!! Jag spelade ett "offer" typ. Det var jättekul men jag gjorde mig illa jättemycket. Har feta bulor överallt!! Hahaha, min vän Jake slammade en dörr i ansiktet på mig och sen klev han på min hand haha! Jag var inte den enda som gjorde illa mig. Seth klev på en spik har jag för mig och han rev ryggen med en spik. Det var så illa så han blödde.
Det var så varmt i vårat rum så jag gick till korridoren sista timmen. Jag var inte den enda som var utmattad. Jag var i korridoren med Taylor, Taylor och Brianna och vi skrämde verkligen skiten ur några haha! Det var en lampa där som blinkade hela tiden, liiksom epilepsi ljus. Det var grymt läskigt!
Dock så var det några som var extremt respektlösa, men vad kunde man förväntat sig?
Vi fick iallafall ihop $550 som är 3500 kr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!