Sista föreställningen

Igår var det sista föreställningen av CLUE. Fast om juryn gillade oss så får vi ju köra den i Phoenix!
Tyckte dock publiken var tråkigare än i onsdags. Det var nog eftersom det nästan bara var studenter på onsdagen och vuxna på fredagen haha fast hela showen gick bra!
Det pinsama var att jag var nära att få en skrattattack vid ett tillfälle. Började skratta vid samma tillfälle på onsdagen också! Det var när vi var tvugna att improvisera när huvudkaraktären skulle ta tid på sig och bryta stickor. (förstår ni vad jag pratar om?) Iallafall så började alla ta "wiskey" flaskan med äppel juice och dricka för fullt! Man hörde säkert mig garva i mikrofonen när jag vände mig om haha!
Efteråt åkte vi till Taylor's hus i Gold Canyon för att ha "Cast and Crew party). Jag har aldrig sett ett så stort hus!! Seth var förmodligen den person som körde igång partyt. Direkt sprang han till köket och började laga mat för fullt. Sen startade han "Spin the bottle" och senare "Truth or Dare". Stackars Kaylea var tvungen att stoppa foten i toaletten och spola!
Jättekul har jag haft iallafall! Det är tråkigt att CLUE nu är över.
Snart ska jag ialafall åka till ett Halloween party med andra utbytesstudenter och på söndag åker jag till Fear Farm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!