Birthday party

Igår åkte vi iväg för att fira Dan och Jo's barnbarn James som fyllde år. Jag skulle ha tagit med kameran!! Jag var så trött efter min öroninflammation. Men jag tänkte ju att Moritz tog med sin fast den tog slut på batterier på vägen dit.
Hur seóm helst så var det jättekul. Kalaset var utomhus och det var en hoppborg där med vattenrutschkana och lera haha!
Jag, Kiyanna och Katie hade kul tillsammans! Det var nån som knäppte kort men jag vet inte vem. Ska försöka få tag på bilder nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!